Friday, January 21, 2011

Uit-uit

aku mgg suka membaca blog..kadang2 blog tentang cinta..mgg banyak info2 menarik kt citue..hehehe..tq mr teddy(memilik blog)..ini ade link dia..korang tgklah(http://www.tentangcinta.com/tips-cinta/lelaki-cinta/rahsia-lelaki-melalui-zodiak/#more-111)Hehehe..ada lah aku terbaca entrinya tentang Rahsia Lelaki Melaui Zodiak..memandangkan En pendi dilahirkan pada 26 jun..jadi zodiak dia cancer..

Cancer
Lelaki ini menyembunyikan aspek dalamannya yang lembut dengan kekerasan .Dia adalah lelaki yang amat sensitif dan mudah terusik dan mudah menangis. Sifat ini amat menarik perhatian wanita dan menimbulkan simpati dan sifat keibuan terhadapnya ,tetapi tidak patut dilakukan terlalu kerap kerana mungkin di tuduh sebagai pondan . Kebahagiaan rumahtangga amat penting baginya ,dan rumahtangganya yang bermasalah akan menjadikannya amat dukacita .Jika dia belum berkahwin , dia mungkin tinggal bersama ibubapanya dia tidak suka berfoya-foya .Dalam pergaulan dia lebih suka mencari pasangan hidup .Mencari pasangan hidup agak sukar baginya, kerana dia kurang kemas , pemalu dan kurang dorongan , serta dia perlukan wanita yang pandai menjaga rumah , berharta dan pendapatan baik.Antara kelemahannya ialah dia suka mengkritik dan mengadu , dan menganggap tidak ada perkara yang benar memuaskan hatinya. Walaubagaimanapun , dia adalah suami yang setia , dan amat sukar untuk bercerai.

Aku baca2 nak tergelak pon ada..b jgn jadik cam pondan dah lah..hahaha..kita mybe cam rasa ter"pecaya dengan benda2 cam neh kan..Mgg terlintas di pikiran aku eh betullah mgg sama dengan En. pendi,Mgg dia anak mak pon..hahaha..

Tp aku teringat Tanyalah ustaz Tv9(tgk gan mak..hehehe).tentang tarikh2 mahupon zodiak neh..bru teringat..mgg betul pon ustaz tue ckp..kita sekarang terlalu obses dengan zodiak mahupun tentang numerik(nombor)..benda2 cam neh kadang2 melalaikan kita..tersentap aku..hehehe...so sebagai peringatan pada diri sendiri..benda2 camnie, kite tak bleh lah percaya sgt..setiap manusia ada kelebihan dan kelemahan diri dia sendiri..bukan semua org sempurna..betoi tak??hihi..

apa aku dok merepek dah...sekian saja da...(^_^)

0 comments:

Post a Comment

(^_^)V