Monday, January 17, 2011

TemanKu

.cikgi Besaq nad.

~ahad ritue..oh kelmarin..kawan baikku nad,nad org Balik Pulau..datang ke umah sewaku..lama kmi tak jumpa..sejak dia jadik cikgu Bz bebenor..kmi sama2 poli dulu,tetapi kami kenal sejak dr sekolah teknik TARP g,kat poli kulim baru bertambah2 rapat,mana tak rapatnya..makan,minum,tdoq,gadoh suma sekali..rindu zaman poli..mgg best sgt2..jalan2 makan2..main2,mandi sg,jatuh moto,kain koyak kena ezos moto..hahaha

rindu poli

gmbr skema(had lain pelik sgt)hehe

...nad jadik cikgu lu dr aku...dia abs awai sebab UTHM pendidikan,bleh tranfer kredit..aku kat UPsi tak bleh...takpelah pelan2..hehehe~

dia kena posting kat Selangor Sg buluh. sejam ja mai tj malim..dia dah ada keta Viva..bleh lah mai cnie..kmi pyn bersembang tak henti2..hahaha...nad macam2 cita..
pasal murid2 sekolah dia,camna dia kena mengajar...tkt plk aku..sem depan nak praktikel..hehehe..satgi aku reja ckp penang..mampos murid tak paham..hahaha..

dah 2 kami pg karnival KHAR..dia belikan kmi cincin,cantik..tq nad..aku plk tak beli apa2..sebab tak masuk duit pt g..dah tue tgk moto2 besar kat sana...

tak ambik gambar pon..just jalan2...T nad cakap nak mai g cnie..tdo umah kami..aku pon tak pg g umah dia..duit tak masuk g..erm..lambat toi...
aku nak wat tesis,nak beli buku..tp wuit tak masuk g...erm..tak p tunjuk pon tesis aku kat lec..bru wat BAb 1 gan 2..bab 3..blom..hahaha.

nad ckp takdak wuit..bleh pinjam duit dia lu..tp tgklah..segan plk...ptptpu cepatlah kuarkn duit..please..

harap2 duit masuk mggu neh..seyes aku perlukan wang..


0 comments:

Post a Comment

(^_^)V