Wednesday, January 12, 2011

BerBeZa kelas

yunie,aku,asz

td bukak mysis Upsi tgk ada apa2 perubahan tuk jadual..tgk takdak pon..
bila bukak teringatlah kisah sem lepas dimana aku dengan gatai tgannya pg drop subjek perlembagaan dah tue nak add tak bleh dah..hampeh...Punya risau pasal add subjek neh..sampai cuti sem ritue termimpi2,tak leh add subjek..hahaha..Alhamdullillah suma ok sem neh..
jadik sem neh..aku tak sekelas gan kawan aku..hahaha.

suma pakat tyn aku..mana yunie??mana asz??korang gadoh kew??hahaha..bukan gadoh tp lain2 kelas..saje tak mau ambik kelas sekali..hahaha..hakikatnya gatai tgan pg drop..konon2 bleh add balik lepas drop(bak kate asz)......Natijahnya..aku tak sama grup gan diorang..takpelah berubah angin ckit..g pon bleh tolong tgk2 "MAK"...hehehe.."MAK tue sape???mak tue kawan baik Roomate saye..hahaha...

yunie,sayer,& roomate sayer slma 7taun:eina (kawan MAK)hehe

sem Neh kena wat tesis..erm..susah...tkt...suma ada...dah le byk asgment..
tgk kat FB ari2 kawan2 post pasal Tesis naik seram plk..tp aku neh, dalam dok risau pasal tesis bleh plk wat blog..update blog..hahaha...
harap aku dpt abskan sem terakhir d UpSi ini dgn jayanya..tak mau repet2..malu..t kena belajar sorang2 kat cnie..nak konvo ramai2 gan kAwang2 kan...

~Kpd suma student pengaJian Malaysia UPSI..moga berjaya membuat tesis & berjaya menempuhi sem 7 dengan jayamya~

0 comments:

Post a Comment

(^_^)V