Tuesday, January 11, 2011

~TaK maU gemuk~


hehehe..Tgk tajuk pon cam tak bestkan..hahaha...well sebenarnya aku nak promote satu blog neh..betoi2 membantu kpd sapa2 yg nak kurus..sebab aku neh gumuklah gak..hahaha..

ia adalah blog:http://www.taknakgemuk.com/...
blog neh byak membantu sgt..kita tak payah buang duit beli makanan tuk kurus ke,just mate 5 ke..apa2 lah..ini betoi2 membantu anda..tp kena wat betul2lah...
kita mesti ingat kurus untuk kesihatan kita gak..betoi tak??hehehe..makanan kadang2 punca segala penyakit..

mula2 aku baca blog neh mgg tekad nak diet..tp bila balik umah..mak masak sedap2 hampeh..hahaha...tp aku tak makan nasik dah...gan makan sebelum pukul 8...satu g minum air..minum air dgn banyak..mgg sgt membantu k...

diet yg diterangkan dlm blog tue..diet atkins dimana kita hnya makan benda2 protein jer..kalau nak tahu lebih lanjut pglah blog tue....aku mgg peminat utama blog tue...yehaaa...

korang bleh tgk berapa ramai org berjaya ikut program diet dia..mgg super dzullah(nama pemilik blog tue)....

~Selamat sihat semua~

0 comments:

Post a Comment

(^_^)V