Friday, January 21, 2011

~HipoKret~


Seperti yang kita tahu…hipokrit tu ialah…orang yang berpura2 ‘baik’ depan orang…tapi sebenarnya ada niat jahat. Atau berpurak2 jadik org lain,bukan dirinya sendirik..Mesti korang pernah jumpa orang camtu kan?

ermm..kadang2 aku neh pon bukanlah baik sgt..hahaha..tp aku tetap jadik diri aku sendiri..knp perlu berpurak2...aku heran betoi org dok berlakon neh..tak paham aku...

kejap2 jadik baik & alim,tegur org wat jahat..soh org insaf..tetiba.bila nak femes aka glamour jadik org yg suka bersosial plk..pelik aku..kenapa perlu berubah utk menjadi org lain???jadilah diri sendri sudah..hehehe...


pikir2 balik aku pon hiprokrit gak..tak suka tp terpaksa berlakon suka..sebab apa???..nak jaga atie "kawan"...mula2 geram..lama2 mengayam ketupatlah..apa g...
perempuan kadang2 tak leh lari dr sifat hipokrit neh..dah geram tak tau nak ckp mcm mana..hah apa g..me%&#*@lah..hihi

ok2 lain kali tak mAO ckp pasai bnda neh dah..stop2..
sehingga bertemu kembali..renung2kan dan selamat beramal..(^_^)

0 comments:

Post a Comment

(^_^)V