Monday, August 22, 2011

Merepek pagi2 Buta

Assalamualaikum..

Pagi2 buta neh bleh plak kan post entri..tak sedar esok sekolah..kena bgun awal???huhu..takpelah saje nak wat gempak..huhu...

Lepas berbuka td..terus wat biskut raya..raya tak lama dah..praktikel pon nak abs da..tgal g 5 hari..yeahhhhh..Tak sabarnya...can't wait..huhu.Aku tgk kat Fb ramai yg sedey2 tgalkan student diorang..well sejujurnya aku takdelah sedey sgt..bleh jumpa ape???hahaha..g pon bebudak sekarang lg advace dr cikgu..enset cangih2...takde masalah lah tuk berhubung..Tak sangka setelah berhempas Pulas selama 4 tahun di UPsi akhirnya abs juga..Taun neh mgg betul2 raya...hehehe...ape dah aku dok melalut neh??adoiiii...


cuba teka gambar di atas mana satu cikgu??hahaha

sebenarnya Aku tak leh tdo..gerammm..hahaha..Biasalah kapel lama2 neh selalu gaduh jer memanjang??tak gitue??tp aku takdelah gaduh hahaha..just terasa hatie..biasalah perempuan..nakkan perhatian selalu...laki cam biasa..dengan muka poyo..tak paham!!!adeyyy..last2 perempuan kena pujuk diri sendiri??tak gitue??hahaha...


sebelum aku memalukan diri sendiri lebih lagi..baik out dulu..hehehe...sehingga bertemu kembali..


0 comments:

Post a Comment

(^_^)V