Sunday, February 20, 2011

~Pi je Jalan Lagi~


Assalamualaikum.(^_^)..dah lama kan tak da entri..erm..mlas cam biasa...
cuti Mggu lepas...kawan aku nad datang Tj malim neh sebab ada hal..so,tanpa dirancang dia ajak aku gan eina, g tdo umah dier..aku pon siap2 barang2 suma..terus p...kalau planing tak merancang neh selalu jadik..selalu Merancang plan bgai nak rak..tup2 tak jadik..kan..kan..kan..


Dah tue nad tunjukkanlah mana sekolah dier mngajar,umah sewa tempat tingal dier..elok umah sewa dia..kemas..ade 2 org cikgu gak tgal kat ctue...Nad bru 3 bulan di Sg.BulOh tue..tp teror gak jejalan kat sana...

Dah tue..kami gerak g IKEA..mgg best sgt2..aku suka tempat juai perabot2 neh..bleh berangan-angan..hahaha..punya ramai org..maklumlah ari sabtu...cantik sgt perabot2 dier..t kawen beli kat sana..hahaha..perasan..Nad ckp makanan ctue sedap tambah2 kek gan meat ball dia..mgg dr dulu aku teringin sgt nak makan sana..kan ramai cerita tentang kehebatan meat ball IKEA tue..aku pon nak trylah..errm..mgg sedap giler..licin kmi makan..hehehe..aku neh reja cita bab makan ja kan??hehehe..febret aku makanlah..hahaha

meetball Ikea Dap giler

malam Tue kitaorg g uptown danau kota..erm..mgg ramai org cam biasalah,hidup org KL meriah gan suasana malam kan...aku Sempat g beli jam gan spek 5 hengget..hahaha....Eh lupe plak..kmi sempat singgah Tesco..nak beli barang makan esok pg..kmi wat spegiti tuk esok pg...hehehe..Balik umah sewa nad, masing2 ngantuk terus tdo...

konon spek mahai

Keesokkan paginya kmi g jejalan g...Kami gerak pg taman lelayang kat damansara tue..Apa kes nak pg taman panas2 terik??hahaha..saja nad nak bawak kmi..bla g nak pg kan???dah tue ambik2 gambaq..byak gaklah kmi ambik..walaupOn panas giler..hahaha..(bak kata nad..time Panas2 camnie ambik gmbaq cun oh)..hahaha

panasnya

Dah penat berjalan tue..nad anta kami ke Komuter kuang..dekat jer gan umah dia..kentot pon dengar..hahaha..dah tue ape g..dalam komuter tdolah..penat berjalan neh..walaupon panas dlm komuter tue..sempat aku tdo..lantaklah..panas ke ape ke..asal aku bleh tdo..hehehe..



0 comments:

Post a Comment

(^_^)V